måndag 30 september 2013

Så lyckas du i sociala medier

Tänk om vi kunde lyckas i sociala medier och få en god tillströmning av kunder genom att nyttja dessa. Det är dock inte så enkelt och det är många som pockar på kundernas uppmärksamhet. JG Communication är en kommunikationsbyrå som har presenterat ett sk. White Paper där de går igenom dels olika sociala medier och visar på kritiska punkter när det gäller marknadsföring inom sociala medier såväl som beskriver hur du bör arbeta vidare med sociala medier.

Har du funderingar över varför du ska vara med i sociala medier eller hur du skall komma igång bra så kan det vara värt att beställa deras white paper som är gratis.

1 kommentar:

  1. Det finns människor inom ett spektrum där ena ytterligheten är personer med så stark personlig integritet att de inte ger så mycket som en tumnagel åt det offentliga, okända och den andra ytterligheten som är personer med fullständig distanslöshet där inte ens det mest privata undanhålls det offentliga rummet. Varje sunt tänkande person (på en punkt någonstans i detta kontinuum) kan förstå svårigheten med att sociala medier ska kunna bli var hens egendom. Då må kommunikationsbyråer - i egen sak - skriva hur många böcker som helst eller dela ut så många "carte blanche" som helst...

    SvaraRadera